Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. ochrony środowiska

OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze


Wójt Gminy Borzytuchom
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

1. Nazwa i adres jednostki :  Urząd Gminy w Borzytuchomiu, ul. Zwycięstwa 56 77-141 Borzytuchom.
2. Stanowisko urzędnicze :   podinspektor ds. ochrony środowiska.
3. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku : 
     a) obywatelstwo polskie,
     b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
     c) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
     d) wykształcenie wyższe,
     e) umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego.
4. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku :
     a) dyspozycyjność i komunikatywność,
     b) dobry stan zdrowia,
     c) umiejętność pracy w zespole,
    d) odporność na stres.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
     a) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddziaływania na środowisko oraz przygotowanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych,
     b) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy,
     c) ewidencjonowanie i rozliczanie Funduszu Sołeckiego,
     d) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,
     e) zezwolenia, opłaty, kary dotyczące usuwanych drzew i krzewów.
6. Wymagane dokumenty:
     a) podanie o zatrudnienie wraz z uzasadnieniem,
     b) kwestionariusz osobowy,
     c) dokumenty potwierdzające kwalifikacje ( dyplomy, świadectwa,  zaświadczenia),
     d) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
     e) oświadczenie o niekaralności,
     f) oświadczenie o stanie zdrowia,
    g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w miesiącu maju 2015r. wyniósł 10%.
8. Warunki pracy:
    a) w pełnym wymiarze czasu pracy,
    b) praca biurowo-terenowa,
    c) czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy nie występują,
    d) praca od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, w poniedziałki od godziny 8:30 do 16:30.
    e) umowa o pracę na okres 6 miesięcy,
    f) konieczność odbycia służby przygotowawczej, jeżeli wybrany kandydat podejmuje po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
9. Oferty należy składać osobiście w sekretariacie, lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Borzytuchomiu ul. Zwycięstwa 56,  77-141 Borzytuchom  z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”  w terminie do dnia 12 czerwca 2015r.
10. Oferty, które wpłyną do sekretariatu urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
11. Z kandydatami spełniającymi warunki naboru,  zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
12. Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://ug.borzytuchom.ibip.pl).
13. Złożenie oferty jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia wyboru oferty.

      WÓJT

dr Witold Cyba

Wytworzył:
Wójt Gminy Borzytuchom
(2015-06-02)
Udostępnił:
Zblewski Rafał
(2015-06-02 13:28:51)
Ostatnio zmodyfikował:
Zblewski Rafał
(2015-06-02 13:32:22)