Referat Organizacyjny

Referat Organizacyjny  

W skład Referatu Organizacyjnego wchodzą:

  1. Sekretarz pełniący obowiązki Kierownika Referatu Organizacyjnego,
  2. stanowisko ds. obsługi rady i oświaty gminnej,
  3. stanowisko pracy ds. sekretarsko-kancelaryjnych,
  4. stanowisko pracy ds. informatyki i zamówień publicznych.


Do zadań Referatu Organizacyjnego należy :

  1. zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno – techniczne, w tym m.in.:
    1. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
    2. prowadzenie ewidencji korespondencji,
    3. prowadzenie obsługi sekretariatu Urzędu,
    4. nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
    5. prowadzenie archiwum zakładowego,
    6. przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów,
  2. administracyjno-gospodarcza i techniczna obsługa Urzędu,
  3. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, w tym m.in.
    1. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników samorządowych i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
    2. przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
    3. zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
    4. ewidencja czasu pracy pracowników,
    5. kompletowanie wniosków emerytalno rentowych,
  4. pełnienie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  5. zapewnienie organizacyjno — technicznej obsługi Rady,                                                                         
  6. prowadzenie ewidencji zarządzeń Wójta,
  7. prowadzenie spraw związanych z zadaniami Gminy jako organu prowadzącego gminne przedszkola, szkoły i placówki oświatowe, a także spraw związanych z zadaniami Gminy z zakresu publicznej służby zdrowia,
  8. prowadzenie spraw dot. dodatków mieszkaniowych,
  9. prowadzenie obsługi administracyjnej gminnych OSP,
  10. zapewnienie informatycznej obsługi Urzędu,
  11. prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych w zakresie wykraczającym poza zadania innych Referatów.
Wytworzył:
Udostępnił:
Zblewski Rafał
(2024-07-11 13:19:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Zblewski Rafał
(2024-07-11 13:22:08)