Referat Budżetu i Finansów

Referat Budżetu i Finansów 

W skład Referatu Budżetu i Finansów wchodzą:

  1. Skarbnik pełniący obowiązki Kierownika Referatu Budżetu i Finansów,
  2. Stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej,
  3. stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i płac,
  4. stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej,
  5. stanowisko pracy ds. kasy i egzekucji podatkowej,
  6. stanowisko pracy ds. naliczeń i rozliczeń wody i ścieków.
pokój nr 9, 10
tel :  598211316   wewn. 5, 6, 7

Do zadań Referatu Budżetu i Finansów należy:

  1. przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta,
  2. realizacja, nadzór, kontrola wykonania budżetu Gminy w uzgodnieniu z Wójtem,
  3. prowadzenie rachunkowości wpływów i wydatków budżetowych,
  4. uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy,
  5. wymierzanie i pobór podatków lokalnych oraz opłat określonych w odrębnych przepisach,
  6. przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,
  7. przygotowywanie sprawozdań finansowych,
  8. wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
  9. zapewnianie obsługi finansowo-księgowej Urzędu oraz prowadzenie dokumentacji płac i ubezpieczenia,
  10. prowadzenie kasy Urzędu,
  11. egzekucja zobowiązań finansowych,
  12. prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  13. wykonywanie inwentaryzacji składników majątkowych gminy,
  14. analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych.
Wytworzył:
Udostępnił:
Megier Irena
(2006-01-18 15:24:18)
Ostatnio zmodyfikował:
Zblewski Rafał
(2024-07-11 13:39:17)