Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. sekretarsko-kancelaryjnych

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Wójt Gminy Borzytuchom

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

1. Nazwa i adres jednostki :  Urząd Gminy w Borzytuchomiu, ul. Zwycięstwa 56

    77-141 Borzytuchom.

2. Stanowisko urzędnicze :   podinspektor ds. sekretarsko-kancelaryjnych.

3. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku : 

     a) obywatelstwo polskie,

     b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

     c) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,

     d) wykształcenie wyższe,

     e) umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego.

4. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku :

     a) dyspozycyjność i komunikatywność,

     b) dobry stan zdrowia,

     c) umiejętność pracy w zespole,

    d) odporność na stres.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

     a) obsługa sekretariatu urzędu,

     b) prowadzenie archiwum zakładowego,

     c) zakup i rozliczanie materiałów biurowych i kancelaryjnych,

     d) obsługa administracyjna OSP

     e) rozliczanie zamówień publicznych nie przekraczających 14 tyś. euro.

6. Wymagane dokumenty:

     a) podanie o zatrudnienie wraz z uzasadnieniem,

     b) kwestionariusz osobowy,

     c) dokumenty potwierdzające kwalifikacje ( dyplomy, świadectwa,  zaświadczenia),

     d) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

     e) oświadczenie o niekaralności,

     f) oświadczenie o stanie zdrowia,

    g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu  z pełni praw publicznych.

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy                 

     w miesiącu lutym 2014r. wyniósł 10%.

8. Warunki pracy:

    a) w pełnym wymiarze czasu pracy,

    b) praca wewnątrz pomieszczenia,

    c) czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy nie występują,

    d) praca od wtorku do piątku w godzinach od 730 do 1530, w poniedziałki od  godziny 830 do 1630.

    e) umowa o pracę na okres 6 miesięcy,

    f) konieczność odbycia służby przygotowawczej, jeżeli wybrany kandydat podejmuje po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,

    g) wynagrodzenie miesięczne w wysokości 2.000,00 zł. brutto.

 

9. Oferty należy składać osobiście w sekretariacie, lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Borzytuchomiu ul. Zwycięstwa 56,  77-141 Borzytuchom z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”  w terminie do dnia  28 marca 2014r.

10. Oferty, które wpłyną do sekretariatu urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

11. Z kandydatami spełniającymi warunki naboru,  zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

12. Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://ug.borzytuchom.ibip.pl).

13. Złożenie oferty jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia wyboru oferty.

 

WÓJT

dr Witold Cyba

Wytworzył:
Wójt Gminy Borzytuchom
(2014-03-17)
Udostępnił:
Zblewski Rafał
(2014-03-17 15:31:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Zblewski Rafał
(2014-03-17 15:36:05)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki