Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Borzytuchom
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1.Nazwa i adres jednostki : Urząd Gminy w Borzytuchomiu ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom.
2. Stanowisko urzędnicze : ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych.
3. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym
stanowisku :
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
d) wykształcenie wyższe,
e) umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego minimum w zakresie programów Open Office i Microsoft Office.
4. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na danym stanowisku :
a) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z petentami,
b) dyspozycyjność i komunikatywność,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) odporność na stres,
e) dobry stan zdrowia.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) opracowywanie niezbędnej dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie projektów ze środków zewnętrznych, opracowywanie wniosków o płatność, sprawozdań i przekazywanie ich właściwym instytucjom,
b) pozyskiwanie i gromadzenie informacji z zakresu dostępnych programów pomocowych i przekazywanie ich wójtowi oraz właściwym pracownikom merytorycznym urzędu,
c) realizacja zadań w zakresie właściwej promocji projektów,
d) archiwizacja dokumentacji projektowej, w tym prowadzenie dokumentacji dotyczącej dotowanych projektów, od chwili złożenia wniosku do zakończenia realizacji rzeczowo-finansowej, zgodnie z wydanymi wytycznymi,
e) pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych.
6. Wymagane dokumenty:
a) podanie o zatrudnienie wraz z uzasadnieniem,
b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
c) dokumenty potwierdzające kwalifikacje ( dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
d) kopie świadectw pracy (zaświadczeń) z dotychczasowych miejsc pracy,
e) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
h) kopia dokumentu potwierdzającego fakt niepełnosprawności (dotyczy kandydatów niepełnosprawnych),
i) oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w złożonej ofercie w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
7.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w miesiącu styczniu 2021r. wyniósł powyżej 6%.
8. Warunki pracy:
a) pełny wymiar czasu pracy,
b) praca biurowa,
c) czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy: nie występują,
d) praca od wtorku do piątku w godzinach od 730 do 1530, w poniedziałki od godziny 830 do 1630.
e) pierwsza umowa o pracę na okres 6 miesięcy,
f) konieczność odbycia służby przygotowawczej, jeżeli wybrany kandydat podejmuje po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
9. Oferty należy składać osobiście w sekretariacie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Borzytuchomiu ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom
z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia 18 lutego 2021r.
10. Oferty, które wpłyną do sekretariatu urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
11. Z kandydatami spełniającymi warunki naboru, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
12. Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(http://ug.borzytuchom.ibip.pl).
WÓJT
dr Witold Cyba