Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Borzytuchom
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1.Nazwa i adres jednostki : Urząd Gminy w Borzytuchomiu ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom.
2. Stanowisko urzędnicze : ds. zamówień publicznych.
3. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
4) wykształcenie wyższe,
5) umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego minimum w zakresie programów Open Office i Microsoft Office.
4. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku :
1) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z petentami,
2) dyspozycyjność i komunikatywność,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) odporność na stres,
5) dobry stan zdrowia.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowanie i prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (Pzp),
2) nadzór nad dokonywaniem zakupów towarów i usług wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Pzp,
3) sporządzanie i aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dany rok,
4) publikowanie w Dzienniku Urzędowym UE informacji o przetargach, których zamówienie przekracza próg unijny,
5) wprowadzanie umów zawartych w Urzędzie Gminy do Centralnego Rejestru Umów,
6) sporządzanie i przekazywanie Prezesowi UZP rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
7) rozliczanie (wartościowe i ilościowe) kosztów zużycia energii elektrycznej na podstawie wystawionych faktur.
6. Wymagane dokumenty:
1) podanie o zatrudnienie wraz z uzasadnieniem,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje ( dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
4) kopie świadectw pracy (zaświadczeń) z dotychczasowych miejsc pracy,
5) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
8) kopia dokumentu potwierdzającego fakt niepełnosprawności (dotyczy kandydatów niepełnosprawnych),
9) oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w złożonej ofercie w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
7.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w miesiącu marcu 2022r. wyniósł powyżej 6%.
8. Warunki pracy:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) praca biurowa,
3) czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy: nie występują,
4) praca od wtorku do piątku w godzinach od 730 do 1530, w poniedziałki od godziny 830 do 1630.
5) pierwsza umowa o pracę na okres 6 miesięcy,
6) konieczność odbycia służby przygotowawczej, jeżeli wybrany kandydat podejmuje po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
9. Oferty należy składać osobiście w sekretariacie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Borzytuchomiu ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia 25 kwietnia 2022r.
10. Oferty, które wpłyną do sekretariatu urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
11. Z kandydatami spełniającymi warunki naboru, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
12. Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(http://ug.borzytuchom.ibip.pl).