Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Sekretarz Gminy

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

 

 

Wójt Gminy Borzytuchom

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE - SEKRETARZ GMINY

 

  1. Nazwa i adres jednostki : Urząd Gminy w Borzytuchomiu, ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom.
  2. Kierownicze stanowisko urzędnicze : Sekretarz Gminy.
  3. Planowany termin rozpoczęcia pracy: 1 grudnia 2024 roku.
  4. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  4. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
  5. umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Office, Internet, poczta elektroniczna),
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  7. staż pracy minimum 4 lata na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
  8. znajomość przepisów prawa szczególnie w zakresie prawa administracyjnego.
  1. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
  1. zaangażowanie,
  2. kreatywność,
  3. samodzielność, uczciwość, rzetelność, komunikatywność, sumienność i punktualność,
  4. umiejętność analizy sprawy i dokonania jej oceny,
  5. gotowość do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
  6. umiejętność organizacji pracy zespołowej,
  7. kultura osobista,
  8. odporność na stres,
  9. prawo jazdy kategorii B.
  1. Zakres zadań na stanowisku objętym konkursem:
  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu Gminy,
  2. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy Urzędu Gminy,
  3. koordynowanie prac związanych z opracowaniem materiałów pod obrady Rady Gminy oraz udział w sesjach Rady Gminy,
  4. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy w Urzędzie Gminy, terminowością i rzetelnością załatwiania spraw oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
  5. sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem uchwał Rady Gminy,
  6. prowadzenie spraw kadrowych pracowników samorządowych i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  7. współpraca z kierownikami Referatów przy opracowywaniu zakresów czynności na stanowiskach pracy,
  8. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu Gminy,
  9. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników jemu podległych,
  10. prowadzenie spraw związanych z zadaniami Gminy jako organu prowadzącego gminne przedszkola, szkoły i placówki oświatowe,
  11. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
  12. sprawowanie nadzoru nad właściwym wydawaniem środków finansowych na materiały biurowe, środki czystości, sprzęt itp.,
  13. właściwe i odpowiedzialne kierowanie Referatem Organizacyjnym,
  14. zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,
  15. pełnienie funkcji inspektora ochrony danych osobowych (IOD) w Urzędzie Gminy,
  16. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. podanie o zatrudnienie wraz z uzasadnieniem,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. dokumenty potwierdzające kwalifikacje ( dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
  4. kopie świadectw pracy (zaświadczeń), umów o pracę z dotychczasowych miejsc pracy,
  5. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku sekretarza gminy,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. kopia dokumentu potwierdzającego fakt niepełnosprawności ( dotyczy kandydatów niepełnosprawnych).

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w miesiącu wrześniu 2024r. wyniósł powyżej 6%.
  2. Warunki pracy:
  1. w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca biurowa,
  3. czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy nie występują,
  4. praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
  5. pierwsza umowa o pracę na okres 6 miesięcy.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać do dnia 20 listopada 2024 r. do godz. 15.00:

- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Borzytuchomiu przy ul. Zwycięstwa 56

lub

- przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Borzytuchomiu) na adres:

Urząd Gminy w Borzytuchomiu

ul. Zwycięstwa 56; 77 - 141 Borzytuchom

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - Sekretarz Gminy”.

Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

  1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia wyboru oferty.
  2. Z kandydatami spełniającymi warunki naboru, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci spełniający warunki naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Ponadto informacja o terminie rozmowy telefonicznej będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://ug.borzytuchom.ibip.pl).
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://ug.borzytuchom.ibip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Borzytuchomiu.

Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru, bez podania przyczyny.

Złożone dokumenty nie są odsyłane. Dokumenty osób, które nie zostaną powołane na stanowisko, zostaną zniszczone komisyjnie do 3 miesięcy od zakończenia naboru.

 

Wytworzył:
Wójt Gminy Borzytuchom
Udostępnił:
Zblewski Rafał
(2024-10-30 13:33:32)
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki