Sekretarz Gminy

                                                                            SEKRETARZ GMINY

Funkcję Sekretarza gminy sprawuje -
Ludwik Megier

Telefon: (0-59) 8211316

e-mail: sekretarz@borzytuchom.pl

Godziny przyjęć interesantów: w godzinach pracy urzędu

Zadania:

1. Opracowanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeb.
2. Opracowanie oraz uaktualnienie zakresów czynności dla zatrudnionych pracowników w urzedzie.
3. Organizowanie pracy urzedu.
4. Prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami oraz zwiazanych z funduszem płac urzędu.
5. Prowadzenie spraw kadrowych kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz zatrudnianie w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
3. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami urzedu.
7. Dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników.
8. Prowadzenie kontroli wewnetrznej urzędu.
9. Wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez wójta.
10. Współpraca z radą we właściwym przygotowaniu materiałów pod obrady sesji.
11. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli.
12. Prowadzenie spraw z zakresu bezrobocia.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Iwaniuk Artur
(2005-12-20 09:20:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Zblewski Rafał
(2021-03-03 10:32:43)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki