Urząd Stanu Cywilnego

W skład Urzędu Stanu Cywilnego wchodzi:

  1. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.

pokój  nr  4
tel  : 598211316  wewn. 4

Do zadań i kompetencji Kierownika USC należy:

  1. prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno - opiekuńczych, dotyczących m.in.:
    1. rejestracji urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
    2. sporządzania aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego,
    3. sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
    4. przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
    5. przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
    6. wskazywania kandydata na opiekuna prawnego,
  2. prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności i dokumentów stwierdzających tożsamość,
  3. prowadzenie i obsługa rejestru wyborców.

 

Wytworzył:
Wójt Gminy
Udostępnił:
Megier Irena
(2006-02-03 08:17:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Zblewski Rafał
(2024-07-11 13:46:59)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki