Referat Organizacyjny
Referat Organizacyjny
W skład Referatu Organizacyjnego wchodzą:
- Sekretarz pełniący obowiązki Kierownika Referatu Organizacyjnego,
- stanowisko ds. obsługi rady i oświaty gminnej,
- stanowisko pracy ds. sekretarsko-kancelaryjnych,
- stanowisko pracy ds. informatyki i zamówień publicznych.
Do zadań Referatu Organizacyjnego należy :
- zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno – techniczne, w tym m.in.:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie obsługi sekretariatu Urzędu,
- nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów,
- administracyjno-gospodarcza i techniczna obsługa Urzędu,
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, w tym m.in.
- prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników samorządowych i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
- zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
- ewidencja czasu pracy pracowników,
- kompletowanie wniosków emerytalno rentowych,
- pełnienie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zapewnienie organizacyjno — technicznej obsługi Rady,
- prowadzenie ewidencji zarządzeń Wójta,
- prowadzenie spraw związanych z zadaniami Gminy jako organu prowadzącego gminne przedszkola, szkoły i placówki oświatowe, a także spraw związanych z zadaniami Gminy z zakresu publicznej służby zdrowia,
- prowadzenie spraw dot. dodatków mieszkaniowych,
- prowadzenie obsługi administracyjnej gminnych OSP,
- zapewnienie informatycznej obsługi Urzędu,
- prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych w zakresie wykraczającym poza zadania innych Referatów.