Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. naliczeń i rozliczeń wody i ścieków w Referacie Budżetu i Finansów

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

Wójt Gminy Borzytuchom

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

  1. Nazwa i adres jednostki : Urząd Gminy w Borzytuchomiu, ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom.

Stanowisko urzędnicze : ds. naliczeń i rozliczeń wody i ścieków w Referacie: Budżetu i Finansów

  1. Planowany termin rozpoczęcia pracy: styczeń  2026 roku.
  2. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

 

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  4. wykształcenie średnie lub wyższe,
  5. umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Office, Internet, poczta elektroniczna),
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

 

  1. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:

 

  1. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  2. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  3. przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  4. umiejętność zarządzania stroną internetową,
  5. znajomość obsługi portali społecznościowych,
  6. zaangażowanie, samodzielność, uczciwość, rzetelność, sumienność i punktualność,
  7. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
  8. gotowość do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
  9. umiejętność skutecznej komunikacji, pracy w zespole i z obywatelami,
  10. kultura osobista,
  11. odporność na stres

      l. znajomość prawa w zakresie ustaw:

  • ustawy Prawo zamówień Publicznych
  • ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
  • ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

      m. wykształcenie wyższe,

  1. prawo jazdy kategorii B.

 

  1. Zakres zadań na stanowisku objętym konkursem:

 

  1. Fakturowanie oraz ewidencjonowanie zobowiązanych do wnoszenia wpłat z tytułu dostarczania wody i odbioru ścieków.
  2. Rozliczanie kosztów dostawy wody do odbiorców oraz odbioru ścieków.
  3. Nadzór nad bieżącym i prawidłowym odczytywaniem wodomierzy głównych i urządzeń pomiarowych oraz wykonywanie odczytów kontrolnych.
  4. Udzielanie informacji o nieprawidłowościach stwierdzonych podczas odczytów kontrolnych oraz stanu technicznego wodomierzy.
  5. Rozpatrywanie skarg i reklamacji dotyczących rozliczeń kosztów dostawy wody i ścieków.
  6. Prowadzenie egzekucji i windykacji należności i opłat.
  7. Rozliczanie podatku VAT w zakresie prowadzonych spraw.
  8. zastępstwo dotyczące obsługi kasy Urzędu.
  9. Obsługa strony internetowej oraz mediów społecznościowych gminy w tym: aktualizacja treści na stronie www, prowadzenie profili gminy w mediach społecznościowych, tworzenie grafik, postów i relacji z wydarzeń.
  10. Prowadzenie działań informacyjnych i medialnych min. redagowanie komunikatów, informacji prasowych i artykułów.
  11. Wykonywanie zadań zawartych w planie operacyjnym funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa w czasie wojny.
  12. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika referatu w ramach przedmiotowego stanowiska.

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. podanie o zatrudnienie wraz z uzasadnieniem,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. dokumenty potwierdzające kwalifikacje ( dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),
  4. kopie świadectw pracy (zaświadczeń), umów o pracę z dotychczasowych miejsc pracy,
  5. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. naliczeń i rozliczeń wody i ścieków
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. kopia dokumentu potwierdzającego fakt niepełnosprawności ( dotyczy kandydatów niepełnosprawnych).

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w miesiącu listopadzie 2025r. wyniósł powyżej 6%.
  2. Warunki pracy:

 

  1. stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w budynku Urzędu Gminy w Borzytuchomiu ul. Zwycięstwa 56 – Referat Budżetu i Finansów (nie ma windy),
  2. w pełnym wymiarze czasu pracy w tym przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  3. praca biurowo-terenowa,
  4. czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy nie występują,
  5. praca od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7.30 do 16.30 (poniedziałek), od 7.30 do 15.30 (od wtorku do czwartku),  od 7.30 do 14.30 (piątek), 
  6. pierwsza umowa o pracę na okres 6 miesięcy, po tej umowie jest możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony,
  7. konieczność odbycia służby przygotowawczej, jeżeli wybrany kandydat podejmuje po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać do dnia 23 grudnia 2025 r. do godz. 15.30:

- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Borzytuchomiu przy ul. Zwycięstwa 56

lub

- przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Borzytuchomiu) na adres:

Urząd Gminy w Borzytuchomiu

ul. Zwycięstwa 56; 77 - 141 Borzytuchom

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”.

Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

  1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia wyboru oferty.
  2. Z kandydatami spełniającymi warunki naboru, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci spełniający warunki naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Ponadto informacja o terminie rozmowy telefonicznej będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://ug.borzytuchom.bip.pl).

 

  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://ug.borzytuchom.bip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Borzytuchomiu.

Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru, bez podania przyczyny.

Złożone dokumenty nie są odsyłane. Dokumenty złożone przez aplikantów, którzy nie zostali wyłonieni na stanowisko urzędnicze można odebrać osobiście w Urzędzie Gminy. Dokumenty, które nie zostaną odebrane do 3 miesięcy od zakończenia konkursu zostaną trwale zniszczone komisyjnie.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

dla osób przystępujących do konkursu na stanowisko ds. naliczeń i rozliczeń wody i ścieków w Referacie: Budżetu i Finansów

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:

  1. Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Borzytuchom, ulica Zwycięstwa 56, 77 – 141 Borzytuchom.
  2. Inspektor ochrony danych (IOD): Kontakt z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy w Borzytuchomiu możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: sekretarz@borzytuchom.pl lub telefonicznie 59 821 13 16.
  3. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia konkursu na stanowisko ds. naliczeń i rozliczeń wody i ścieków zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U.2025.277. tj.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.). Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie również na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
  4. Informacja o odbiorcach: Odbiorcami Państwa danych mogą być: organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Borzytuchom przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Borzytuchom mające udział przy realizacji zadań samorządowych, operatorzy pocztowi i telekomunikacyjni, firmy dostarczające do Urzędu Gminy usługi informatyczne.
  5. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres do zakończenia procedury rekrutacyjnej, a następnie przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania. W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie będą podlegać profilowaniu oraz nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy chyba, że wymagałoby tego prawo.
  7. Konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem konkursu na ds. naliczeń i rozliczeń wody i ścieków, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości uczestnictwa w postępowaniu rekrutacyjnym.
  8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, ma Pan/Pani prawo do:

- Dostępu do danych (art. 15 RODO)

- Sprostowania/poprawienia swoich danych (art. 16 RODO)

- Usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie (art. 17 RODO)

- Ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO)

- Przenoszenia danych (art. 20 RODO)

- Wniesienia skargi do organu nadzorczego (art. 77 RODO)

  1. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Ogłoszenie o naborze - podpisane
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 246 KB
Wytworzył:
Udostępnił:
Zblewski Rafał
(2025-12-10 14:18:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 18 KB
Wytworzył:
Udostępnił:
Zblewski Rafał
(2025-12-10 14:18:44)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Oświadczenie do celów rekrutacji w ramach naboru na stanowisko urzędnicze
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 20 KB
Wytworzył:
Udostępnił:
Zblewski Rafał
(2025-12-10 14:18:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Wójt Gminy Borzytuchom
Udostępnił:
Zblewski Rafał
(2025-12-10 14:24:31)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki